Dnešný, rýchlo sa vyvíjajúci automobilový priemysel vyžaduje vyspelú technológiu, ktorá pomáha výrobcom automobilov a subdodávateľom spĺňať stále prísnejšie predpisy a čeliť zvýšenej konkurencii.
ESI Group, ako svetový líder v oblasti simulácie nárazov, úspešne uskutočnil prvú simuláciu nárazovej skúšky v roku 1985. Automobilový priemysel je zaujímavá oblasť pre CAE inžinierov, pretože spája rôznorodé a náročné vedné odbory. ESI Group podporuje všetky potreby inžinierov-projektantov a analytikov tým, že ponúka integrované simulačné riešenia, ktoré výrazne urýchlia vývojové cykly za účelom včasného uskutočnenia analýz a testovania. Táto vyspelá funkcia umožňuje výrobcom automobilov rýchlo identifikovať možné problémy bezpečnosti a výkonových charakteristík a umiestniť inovatívne návrhy na trh rýchlejšie ako kedykoľvek predtým.
Paralelne s neustále zvyšujúcimi sa bezpečnostnými požiadavkami sú konštruktéri automobilov nútení znižovať hmotnosť vozidla aj náklady. Na druhej strane trh má neustály dopyt po nových variantoch daného typu. Ako jediné riešenie sa ukazuje používanie virtuálneho návrhu a testovania, kde je už ESI Group dobre etablovanou spoločnosťou.
Technologické inovácie v priebehu minulého storočia zmenili sektor dopravy, k čomu dopomohol rýchlejší rast celosvetových ekonomických aktivít. Globalizácia výroby a zmeny v riadení stratégií zvýšili dopyt po mobilite. Ďalší pokrok v informačných a komunikačných technológiách rozvinul použitie satelitných systémov, čo prispieva k tomu, že elektronické obchodovanie čím viacej podporí výraznejšiu integráciu rôznych druhov cezhraničnej dopravy.
PSA Peugeot-Citroën "Najvýznamnejšie a najmodernejšie fyzické parametre identifikované odborníkmi PSA na lemovanie boli integrované do prostredia PAM-STAMP 2G. Tento nový nástroj sa veľmi rýchlo stal podstatným pri úspešnej definícii produktu a realizovateľnosti procesov, nakoľko bol overovaný na reálnych priemyselných problémoch." |
|
|
Komplexné trajektórie – Majetok firmy PSA PEUGEOT CITROËN |
Dongfeng Motor Corporation Kým sme dokončili Dongfeng Fengshen S30, pomocou modulu PAM-CRASH softvéru VPS sme vykonali mnohopočetné analýzy bezpečnosti a nárazových testov,. Zistili a vyriešili sme veľa problémov. PAM-CRASH je super simulačný nástroj na riešenie problémov nárazových testov a bezpečnosti vozidiel, ktorý zaručuje včasné dokončenie vývojových prác. Plánujeme nasadenie softvéru na všetky naše budúce vývojové projekty".
|
Simulácia čelného nárazu – Majetok firmy Dongfeng Motor Corporation |
Renault Group „Vďaka využitiu balíka PAM-COMFORT sme boli schopní v krátkom čase s využitím pár myšlienok skonštruovať nové sedadlo, ktoré vyhovuje našim očakávaniam“ |
Konečnoprvkový model v prostredí PAM-COMFORT – Majetok firmy Renault Group |
|
Nissan Motor Company „Využitím softvéru ESI pre problémy vibroakustiky sme boli schopní znížiť úroveň akustického tlaku v interiéri jedného z našich platforiem vozidla o 15 dB. Softvér v súčasnosti sa využíva vo výrobe ako jeden zo štandardných procesov konštruovania.“ |
Hybridný FE-SEA konštrukčno-nosný hlukový model
|
|
Neváhajte nás kontaktovať a prezrieť si naše produkty.
Dátum | Udalosť | Popis | Miesto |
---|---|---|---|
2012-OKT-23 | Euroblech 2012 | Medzinárodná výstava Technológie lisovania | Hannover, Nemecko |
2012-NOV-06 | 49. Zlievarenské dni | 49. Zlievarenské dni v Brne |
Brno |
2012-NOV-07 | JEC Americas 2012 | Výstava a konferencia Kompozity | Boston, USA |
2012-NOV-15 | VVA 12 | Seminár Výskum a vývoj v automobilovom priemysle |
Lázně Bělohrad |
2012-NOV-21 | PUCA 2012 | Konferencia japonských užívateľov pre oblasť Inžiniering virtuálneho produktu | Tokio, Japonsko |